poniedziałek, 3 października 2016

# czarnyprotest


Nie mam słów, by opisać to, co dzieje się w Polsce... Kościół i jego racje, to temat rzeka, a chcąc wyrazić własne zdanie, łatwo narazić się na krytykę. Jedno jest pewne - niech kościół zajmie się sobą i swoimi wiernymi, bez ingerencji w tych, którzy nie szkodzą im - nie wierząc.

Nie bez powodu jestem daleka od wszystkiego, co głosi kościół. Nie bez powodu nie pobraliśmy się w kościele, nie bez powodu już dawno przestałam słuchać księży i ich wiedzy o życiu. To, co się dzieje... przechodzi wszelkie słowa krytyki. Dlaczego ja, jako młoda kobieta nie mam prawa do przerwania ciąży, jeśli zagraża mojemu życiu lub życiu dziecka?

Dlaczego ciemnogród i średniowiecze powraca?

Może rozpalmy stosy i zacznijmy na nich palić... księży. Owe ustawy i mądrości mam nadzieję, że sprawi, by od kościoła odwróciło się jeszcze więcej ludzi. Co znaczyć będzie tylko tyle, że przejrzeli na oczy. Niech sekta głosząc swe herezje, nie wychodzi poza kościół...

Niechaj ten post będzie znakiem solidarności z kobietami, które tak samo jak ja, chcą mieć wolność wyboru!!

3 komentarze:

  1. Brak słów na to co się dzieje :/ zobaczymy czy te protesty coś dadzą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam słów. Jak cokolwiek przepchną to normalnie się wynoszę z tego kraju. Paranoja.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *