poniedziałek, 7 listopada 2016

Million Dollar Lips, Wibo. Matowa pomadka do ust nr 1.


Nigdy nie miałam styczności z matowymi pomadkami do ust. Dzisiaj wiem, że odkrycia dokonałam zbyt późno.

Kilka słów od producenta:

Matowa pomadka do ust z długotrwałą formułą. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, ze usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem. Bądź gotowa na spektakularny efekt matowych ust! Dostępna w 4 kolorach.
 Dzisiaj prezentuję kolor nr 1. Brudny róż.



Moja opinia.
+
+ Kolor. Stonowany, idealny na co dzień, niezbyt krzykliwy, ale podkreślający naturalny kolor ust.
+ Trwałość. Wytrzymuje na ustach bez problemu 4 godziny. Mało tego, nawet jeśli dużo jemy i pijemy to kolor pigmentu tak mocno "wżera" się w usta, że nawet po zmyciu usta pozostają delikatnie różowe.
+ Dostępność i cena. Pomadki czekają w każdym Rossmannie w cenie regularnej około 12 zł. A to niewiele, ze tak fajny efekt. No chyba, że jest promocja, tak jak teraz, która trwa do 8.11.2016 r. Można kupić pomadkę za 8,99 zł. Wtedy trzeba się śpieszyć, bo kolorki million dollar lips schodzą, jak ciepłe bułeczki...
+ Wydajność. - Wysoki pigment sprawia, że pomadki wystarczy naprawdę niewiele by pokryć całe usta.
+ Zapach. Plastikowy, ale plus za to, że nie pozostaje na ustach.


-
- Suchość. Mat podkreśli każdą wysuszoną skórkę. Dlatego trzeba porządnie nawilżyć usta, nim przystąpimy do aplikacji pomadki.
- Uwaga na zęby! - Jeśli się spieszymy, różowe zęby gwarantowane, ale to chyba domena niemal każdej pomadki...

Podsumowując:
Mimo lekkiego wysuszenia kolor i trwałość przemawia w 100% na TAK, by kupić i mieć usta jak tytułowe milion dolarów ;))

PS. Z tego zachwytu sięgnęłam po kolejne dwa kolorki, na pewno zaprezentuję je na blogu.

A u Was jak sprawdziła się pomadka? :)

3 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *