wtorek, 1 listopada 2016

Zott Primo jogurt natralny z dodatkami.


Na początku ubiegłego miesiąca zostałam zaproszona do testowania nowości Zott Primo - jogurtu naturalnego z dodatkami. Ilu z Was zdarza się zapomnieć śniadania? Ile z Was sięga po przekąski? Zamiast zapychać się naszpikowanymi cukrem batonami, lepiej sięgnąć po dużo zdrowszą przekąskę! Zott Primo dba o nas, zabieganych, jak nikt ;))

W zestawie, który otrzymałam oprócz informacji o jogurtach były również fantastyczne torby eko z przepięknym ludową wręcz aplikacją i logo firmy zott.

Do przetestowania miałam 32 jogurty o 8 różnych smakach. 16 pudełeczkami podzieliłam się ze znajomymi, pozostałe testowałam osobiście, wraz z rodziną.

Co jest ważne?

Jogurt naturalny jest totalnie bez cukru! Ponadto wyrabiany jest z mleka, pochodzącego od szczęśliwszych krów ;)


Jak wrażenia?
Mi najbardziej przypadły do gustu połączenia z musli. Super sprawa, przepyszne, lekkie, idealne na drugie śniadanie w pracy. Zdecydowanie mniej polubiłam się z owocowymi połączeniami, po prostu nie lubię jogurtów owocowych, za to mój mąż uwielbia się nimi zajadać.

Zdania wśród oceniających znajomych były mocno podzielone. Grono osób zakochało się podobnie, jak ja w połączeniu z musli, a kilka z osób stwierdziło, że to połączenie totalnie nie przypadło im do gustu... A szkoda, bo to samo zdrowie ;)


Gdzie można zakupić jogurty naturalne zott z dodatkami?
No właśnie i tutaj pojawia się problem. Podobno powinniśmy je zakupić w następujących miejscach:

Auchan Carrefour Eurocash Kaufl and Leclerc Makro Piotr i Paweł Eko ABC Delikatesy Centrum Lewiatan Groszek Euro Sklep PSD Intermarche Selgros

Mi udało się zastać jedynie w E.Leclercu i to w cenie o 10 gr droższej niż sugerowana. W Carrefourze widziałam je przez jeden dzień i to akurat w dniu, w którym nie miałam jak zabrać się z jogurcikami. Następnego dnia ślad po nich zaginął i sama nie wiem czy sklep je wycofał, czy o co chodzi? W pozostałych sklepach nikt nie widział, ani nie słyszał o jogurtach... Mam nadzieję, że z czasem dostępność do jogurtów znacznie się poprawi.


A Wy? Próbowałyście już jogurcików? :)

9 komentarzy:

  1. Mi niestety udało się kupić tylko 4 smaki, mimo szczerych chęci i biegania po sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem kampania pod względem dostępności jogurtów nieco słabo była zorganizowana :/

      Usuń
  2. Lubię naturalne jogurty Zott ale tych jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słabo zorganizowana ta akcja. Mi udało się kupić zaledwie 3 smaki (wyłącznie owocowe). Nie mam zamiaru jeździć nie wiadomo ile km za kilkoma jogurtami....

    OdpowiedzUsuń
  4. Też testowałam, jogurty pychotka i to wszystko bez dodatku cukru chociaż co prawda aby je dorwać w całości nie było łatwo :)Pierwszy raz spotkałam się z jogurtami naturalnymi z dodatkami:) super alternatywa dla dbających o linie :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam przyjemność testować jogurty naturalne z dodatkami marki Zott Primo. Razem z rodziną i przyjaciółmi uważamy, że jest to wspaniała przekąska zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Moim testującym najbardziej przypadły do gusty desery z musli. Nie były one za słodkie dzięki czemu zyskały sobie sympatię :) Poza tym jest to pewna nowość na rynku: jogurt naturalny z dodatkami musli, nie było wcześniej czegoś takiego dzięki czemu marka Zott mogła zabłysnąć na polskim rynku :) Polecam wypróbować jako przekąska do szkoły, na uczelnie, do pracy albo po prostu, gdy mamy ochotę na jakąś małą smaczną przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *