sobota, 28 stycznia 2017

Efektima. Pedi-SPA maska - skarpetka do stóp.


Mam mega wrażliwe stopy. Potrzebują szczególnej pielęgnacji, wszelkie folgowanie sobie, nieodpowiedni materiał skarpetek, brak nawilżenia, pozostawiony martwy naskórek skutkują totalną katastrofą... nie ukrywam, że z wielką przyjemnością zaczęłam testować maskę do stóp.

Co mówi opakowanie?

Profesjonalna, komfortowa i wygodna w użyciu maska do stóp, która pozwala na wyjątkową pielęgnację oraz relaks stóp bez konieczności wychodzenia z domu. Zdecydowanie pomaga w zmiękczeniu naskórka i zrogowaceń. Doskonale nawilża i pielęgnuje przesuszoną skórę stóp. Spodziewanym rezultatem zabiegu jest widocznie nawilżona,  wypielęgnowana, wygładzona i zrelaksowana skóra stóp.

Cena: 14-15 zł.




Moja opinia:
Tak samo, jak w przypadku mani-spa rękawic, o której pisałam TUTAJ mamy do czynienia z dużymi skarpetami. Z jednej strony to plus, bo rozmiar stopy nie ma znaczenia. Nawet mężczyźni bez obaw po maskę mogą sięgnąć. A z drugiej ponownie wolałabym mniejsze, bardziej wygodne. Mam wrażenie, że mniejsze skarpetki sprawiłyby, że maseczka docierałaby do całych stóp, nie tylko w wyznaczone miejsca. I co chyba trochę niewygodne - ze skarpetkami trzeba siedzieć, bo gdy się położymy logicznie ujmując wszystko spływa w okolice pięt, a co z palcami? Jak odczucia? Mam odwiecznie problemy z krążeniem krwi w stopach. Co oznacza, że wiecznie są zimne. Wkładając je w dodatkowo zimną maskę nie ukrywam, że nie było to przyjemne, szybko ratowałam się grubymi skarpetami, ale nim maź się rozgrzała niestety trochę to trwało...
Po kuracji poczekałam aż maseczka się wchłonie. Fajnie nawilżone stopy, ale efekt utrzymał się tak naprawdę tylko jeden dzień. Może to ze wzgląd na moje zbyt wymagające stopy? Sami oceńcie...





A Wy jak oceniacie maseczkę?

1 komentarz:

  1. Miałam te maseczki i do stóp i do dłoni i byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *