poniedziałek, 13 lutego 2017

Aerozol do gardła Pneumovit Sept - Gorvita.


Ten tydzień zdecydowanie poświęcam Gorvicie i jego produktom. Na tapetę wrzucam aerozol do gardła Pneumovit Sept. Paczka od Gorvity przybyła do mnie w samo sedno panującego w domu wirusa. Chyba nie muszę dodawać, że aerozol od razu przeszedł masę testów ;) A poniżej recenzja :)

Informacje z tej strony:

PNEUMOVIT SEPT aerozol do gardła 35 ml - aerozol do gardła w infekcjach wirusowych i bakteryjnych oraz w stanach alergicznych w obrębie jamy ustnej i gardła.

Naturalne składniki zawarte w preparacie a zwłaszcza obecność chlorku sodowego, a także jodków i kwasu metaborowego wzbogacone o czynne związki szałwi i aloesu (garbniki katechinowe, fenolokwasy) hamują wzrost bakterii i grzybów, działają oczyszczająco, bakteriobójczo, ściągająco i przeciwzapalnie na błonę śluzową jamy ustnej i gardła, a związki manganu i wapnia działają przeciwuczuleniowo. Aloes dodatkowo łagodzi uczucie suchości w obrębie jamy ustnej i gardła. Kompleksowe działanie preparatu pozwala utrzymać śluzówkę w prawidłowym stanie fizjologicznym.


Preparat polecany szczególnie:
- w infekcjach wirusowych i bakteryjnych oraz stanach alergicznych w obrębie jamy ustnej i gardła
- po zabiegach stomatologicznych
- w nawilżaniu i oczyszczaniu śluzówki jamy ustnej i gardła (centralne ogrzewanie, klimatyzcja, zapylenie itp.)


Skład: Zmodyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowi, chlorkowo, sodowej, bromkowo, jodkowo, borowej, z zawartością jodu, manganu i wapnia – właściciel koncesji Uzdrowisko Rabka S.A., extractum salviae, extractum aloe vera

Cena: ok 10 zł


 Moja opinia:
Aplikacja jest niezwykle prosta, wystarczy odpowiednio nakierować pompkę na gardło i wcisnąć atomizer. Fajnie, że skład to sama natura! Za to uwielbiam Gorvitę. Smak i zapach jest mocno aloesowo-szałwiowy. Przynosi ulgę w rozdrażnionym i zaczerwienionym gardle. Na pewno właściwości bakteriobójcze przyśpieszają rekonwalescencję chorego. Likwiduje suchość w gardle wywołaną chociażby przez zbyt intensywny suchy kaszel (w takiej wersji testowaliśmy aerozol). Ogólnie wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Pneumovit kupić można nie tylko w aptekach, ale również w Rossmannie, więc duży plus za dostępność.

A Wy mieliście okazję przetestować w gorszym okresie Pneumovit Sept?

Za możliwość przetestowania produktu dziękuję firmie Gorvita.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *