piątek, 17 lutego 2017

Pneumovit Sept pastylki do ssania na gardło - Gorvita.

Była mowa o aerozolu KLIK, to teraz czas na pastylki do ssania na gardło. Równie szybko jak aerozol zaczął być częstym gościem w gardłach rozchorowanych ;) Przekonajcie się, jak wypadły testy :)

Informacje z TEJ strony:

Pneumovit Sept pastylki do ssania na gardło.

- Miód pszczeli,
- Witamia C,
- Szałwia,
- Eukaliptus,
- Bergamotka,
- Cytryna,
- Mentol,
- Uzdrowiskowa woda mineralna.

Składniki: Cukier 2,8 g, syrop glukozowy 1,2 g, miód pszczeli 100 mg, woda mineralna z obszaru górniczego Uzdrowiska Rabka 330 mg, witamina C 15 mg ( L- askorbinian sodu) (18,75%)*,  maltodekstryna –nośnik, kwas cytrynowy (regulator kwasowości),  metol 3,3 mg, olejek cytrynowy 1,6 mg, olejek szałwiowy 1,6 mg, olejek eukaliptusowy 1,6 mg, olejek bergamotowy 0,6 mg.
Zalecana porcja dzienna (4 pastylki) zawiera: Cukier 8,32 g, syrop glukozowy 4,8 g, miód pszczeli 400 mg, woda mineralna z obszaru górniczego Uzdrowiska Rabka 1,32 g, witamina C 60 mg ( L- askorbinian sodu) (75%)*,  maltodekstryna –nośnik, kwas cytrynowy (regulator kwasowości),  metol 13,2 mg, olejek cytrynowy 6,4 mg, olejek szałwiowy 6,4 mg, olejek eukaliptusowy 6,4 mg, olejek bergamotowy 2,4 mg.
(* )- % zalecanego dziennego spożycia

Cena: ok 8 zł / 16 szt.




Moja opinia:
Duże tabletki łatwo rozpuszczają się w ustach. Smakują miodo-eukaliptusowo-mentolowo. Może to i dziwna mieszanka, ale całkiem smaczna ;) Skład to głównie wyciągi z roślin i ziół. Przyjemnie łagodzi stan zapalny, nawilża gardło i zmniejsza ból. Cena całkiem przystępna. Na pewno nie raz będzie z nami walczył jako sojusznik w trakcie przeziębienia. Polecam :)

A Wy? Mieliście już do czynienia z owymi pastylkami? :)

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *